הדרך הקלה למשלוחים
בארץ ולחו"ל

5 דקות והשליח בדרך אליכם!

משלוחים בארץ

השירות מיועד לשולחים מ-3 עד 100

משלוחים בחודש בממוצע

1

ממלאים את פרטי המשלוח

2
3

מדפיסים את המסמכים ומשלמים

4

השליח יגיע לאסוף את החבילות הארוזות

זהו - המשלוח יופץ כבר למחרת!*

משלוחים לחו"ל

השירות מיועד לשולחים

עד 2 משלוחים בחודש בממוצע

1

ממלאים את פרטי המשלוח

2

מדפיסים את המסמכים ומשלמים

3

השליח יגיע לאסוף את החבילות הארוזות

4

למה כדאי לשלוח easyship?

שולחים בראש שקט

באמצעות

UPS - חברת השילוח

הגדולה בעולם

נשארים מעודכנים

תמיד תוכלו לדעת איפה

החבילה ומתי תגיע ליעד, דרך

האתר שלנו או בעדכונים

במייל או ב-SMS

הכל במקום אחד

לארץ, לחו"ל, עד הבית או עד

נקודת איסוף - כל המשלוחים

שלכם במערכת אחת

משלמים ב-EASY

תשלום דיגיטלי מאובטח

מהיר ללא בירוקרטיה.

מגיעים מהר

משלוחים בארץ מגיעים

תוך יום עסקים, ולחו"ל תוך

3 ימי עסקים בממוצע*

קל! ממלאים ושולחים

ממלאים ושולחים – 5 דקות

והשליח בדרך אליכם

* השירותים ניתנים בכפוף לתנאי שטר המטען והשירות. מועדי המסירה הנקובים הנם כלליים, אינם מחייבים, נתונים לשינוי וכפופים לבדיקת המיקוד במדינות המוצא והיעד. כמו כן מועדי המסירה כפופים לעיכובים אשר אינם בשליטת החברה לרבות עיכובי מכס ביטחון, כח עליון וכיו"ב. למידע נוסף ניתן לעיין במדריך השירותים והתעריפים המצוי לעיון במשרדי החברה.

מועדי האיסוף משתנים, כפופים ליעדים הרלוונטיים ומתעדכנים מעת לעת. האיסוף יתבצע בחלונות זמן שיקבעו ע"י החברה, המתעדכנים בהתאם לאזורים הרלוונטיים.

עדכוני מערכת אוטומטיים בנוגע למשלוח ישלחו ע"פ בקשה ולאחר עדכון כתובת הדוא"ל הרלוונטית.

אם אתם שולחים באופן קבוע

מעל 2 משלוחים לחו"ל בחודש

או מעל 100 משלוחים בארץ בחודש


נשמח להציע לכם פתרונות פשוטים ונוחים

במחיר אטרקטיבי שמותאם לפעילות שלכם

יש לכם שאלה?

רוצים להכיר טוב יותר את שירות UPS easyship

מה זה שטר מטען?

שטר מטען מהווה את חוזה ההובלה במשלוח. מספר שטר המטען הוא חד ערכי לכל משלוח. הוא מופק לכל אחת ואחת מהחבילות במשלוח (כולל במשלוח מרובה חבילות) ומאפשר לזהות ולעקוב אחר המשלוח במהלך כל תהליך השינוע.

בהכנת המשלוח באמצעות מערכת easyship יופק שטר מטען על פי הפרטים שתזינו במערכת לאחר אישורכם את תנאי שטר המטען. בעת הפקת שטר המטען יש למלא את פרטי המשלוח העיקריים: מי השולח/ת, מה היעד, מהם הפריטים שהמשלוח כולל –ופרטים אלה משמשים אותנו בין היתר כדי לדעת לאן המשלוח צריך להגיע. יש להקפיד על ציון כתובת מלאה (לא ת.ד) כולל מיקוד מלא ותקין וחשוב לציין שם איש קשר ומס' טלפון.

האם עלי לארוז את המשלוח?

כן, האחריות על אריזת המשלוחים חלה על השולח/ת בלבד. במועד האיסוף שנקבע, המשלוח צריך להיות ארוז לאיסוף, כולל שטר מטען מודפס המודבק עליו. חשוב להקפיד לארוז את המשלוח באופן המתאים לאופי, טיב ורגישות הטובין ולהקפיד על אריזה חיצונית קשיחה ועמידה ועל אריזה פנימית הכוללת קיבוע של המוצרים בפנים האריזה וכמובן ריפוד פנימי מספק והפרדה בין הפריטים לבין עצמם ובין הפריטים לדופן האריזה החיצונית.

האם אפשר לשלוח מוצרים שבירים עם UPS?

אפשרי. אנו מטפלים היטב בכל החבילות, אולם יש לקחת בחשבון שאין נוהל מיוחד או שונה לחבילות עליהן מודבקת מדבקת שביר או מדבקה המציינת את הכיוונים בהם יש להניח את המשלוח. אם שולחים מוצרים שבירים, אנו ממליצים לארוז את החבילה היטב, עם אריזה חיצונית חזקה, ולוודא שכל מוצר יהיה מקובע בתוך האריזה, וייעטף בנפרד בתוכה (למשל עם ספוג מותאם / קלקר מותאם / פלסטיק בועות "פצפצים" וכיו"ב) זאת על מנת למנוע נזקים למוצרים במהלך תהליך השינוע והטלטלות שהוא עשוי לעבור. ניתן לקבל טיפים לאריזה נכונה כהמלצה בלבד ובלא שיהא בהם כדי להפחית מאחריותו של השולח לארוז את המשלוח בהתאם לרגישות של כל משלוח ומשלוח.

יש מגבלות גודל, משקל או ערך על החבילות?

בשירות המשלוחים הפנים ארצי של החברה, ניתן לשלוח חבילה במשקל פיזי של עד 25 ק"ג, משקל נפחי של עד 30 ק"ג, אורך מקסימלי של 2.7 מטרים ( 270 ס"מ) ובשווי כספי שלא יעלה על 50,000 ש"ח למשלוח. במקרה של הפצת משלוח לחנות או לוקר, ניתן לשלוח משלוח של חבילה אחת שמשקלה לא יעלה על 8 ק"ג, ובמידות: 18 ס"מ, 44 ס"מ ו-61 ס"מ.

במשלוחי יצוא לחו"ל, ניתן לשלוח חבילה במשקל פיזי של עד 70 ק"ג, אורך מקסימלי של 2.7 מטרים (270 ס"מ) ערכה המוצהר של כל חבילה במשלוח לא יעלה על 50,000 דולר. אין הגבלה על מס' החבילות במשלוח.

האם יש סכום מינימום להזמנת איסוף?

סכום מינימום רלוונטי רק עבור משלוחים פנים ארציים. סכום המינימום להזמנת איסוף הוא 100 ₪ לא כולל מע"מ.

במהלך הכנת המשלוח באמצעות easyship, ניתן לראות מה עלות ההובלה הצפויה למשלוח. כולל חיוב מינימום, אם חל.

באפשרותך גם למסור את החבילות בעצמך במהלך שעות הפעילות באחד מסניפי UPS ברחבי הארץ: בחיפה, נתב"ג וב"ש – ללא חיוב מינימום.

לפי מה מתבצע החיוב על המשלוח?

החבילה תישקל ותימדד עם הגעתה למרכז המיון הארצי של UPS והחיוב יתבצע בהתאם לנתוני השקילה והמדידה של המשלוח בפועל.

מחיר המשלוח מבוסס על המשקל הגבוה מבין המשקל הפיזי של המשלוח לבין משקלו הנפחי בהתאם למפורט מעלה.

המחיר הסופי לתשלום ייקבע על פי נתוני המשלוח בפועל כפי שישקלו וימדדו ע"י החברה, סוג השירות הנבחר בשטר המטען וכיו"ב. בנוסף, המחירים הנקובים מתייחסים להובלה ולהיטל דלק בלבד ועבור משלוחים לחו"ל, אינם כוללים עלויות מיסים, מע"מ, אגרות, היטלים, הוצאות שחרור וכיו"ב, אם יחולו במדינת היעד.

האם התשלום במערכת מאובטח?

התשלום מאובטח בטכנולוגיית SSL עפ"י תקן PCI מתקדם של חברת טרנזילה.

מתי תחייבו אותי?

כרטיס האשראי שלך יחויב כ- 3 ימים לאחר מועד איסוף המשלוח בגין משלוח פנים ארצי ותוך כ-5 ימים בגין משלוחי יצוא לחו"ל החיוב יתבצע ע"פ נתוני השקילה והמדידה של המשלוח בפועל. עד מועד החיוב בפועל, אנחנו תופסים מסגרת בגובה עלות המשלוח בכרטיס האשראי שלך.

איך מקבלים את החשבונית על התשלום?

החשבונית תישלח ישירות לכתובת המייל באמצעותה נרשמת למערכת easyship. החשבונית תישלח לאחר כ-3 ימים ממועד איסוף המשלוח בגין משלוח פנים ארצי ולאחר כ-5 ימים בגין משלוחי יצוא לחו"ל.

אילו שיטות הפצה קיימות במשלוחים בארץ?

ניתן לשלוח חבילות לכתובת הנמענים בבית ובעבודה או לבחור נקודה לאיסוף עצמי מבין מאות חנויות או לוקרים הפזורים ברחבי הארץ.

לצפייה בנקודות האיסוף הזמינות לחץ כאן

מה זה שירות הפצה לחנות/לוקר?

אנו מציעים מאות נקודות איסוף מחנויות ובלוקרים בפריסה ארצית. כך תוכלו לאפשר ללקוחותיכם לאסוף את המשלוח בזמן ובמקום שנוח להם, בלא צורך בהמתנה לשליח. השירות מאפשר מעקב אחרי החבילה עד לנקודת האיסוף וקבלת מסרון (SMS) עם הגעת המשלוח לנקודת האיסוף

כמה זמן זה לוקח?

הפצה לנקודת האיסוף מתבצעת עד שני ימי עסקים ממועד איסוף המשלוח. המשלוח זמין לאיסוף ע"י הלקוח/ה מרגע קבלת המסרון ( SMS ) למשך 2 ימי עסקים ממועד הגעת המשלוח ללוקר, ולמשך 5 ימי עסקים ממועד הגעת המשלוח לחנות.

יש הגבלות שילוח לחנויות/לוקרים?

כן, ניתן לשלוח משלוחים המכילים חבילה אחת בלבד במשקל של 8 עד ק"ג. ובמידות שאינן עולות על 18 ס"מ, 44 ס"מ ו-61 ס"מ.

האם אתם מבצעים משלוחים המיועדים לאדם ספציפי?

שירות המשלוחים שלנו הנו שירות משלוחים מדלת לדלת (DOOR TO DOOR) כלומר לכתובת מסוימת ולא לאדם ספציפי. איננו מוסרים את המשלוחים בכפוף להצגת ת.ז או כרטיס אשראי ואיננו דורשים לזהות את המקבל. במסגרת השירות משלוח יכול להימסר לדלת הנמען ואף יש באפשרות הנמענים לבקש להשאיר את המשלוח ליד הדלת אם הם לא זמינים לפגוש את השליח או נמצאים בבידוד בהתאם להוראות משרד הבריאות.

במשלוחי יצוא לחו"ל, קיימת אפשרות לבחור בשירות DDO – הכרוך בתשלום נוסף. במקרה כזה המסירה תבוצע לכתובת המוגדרת בשטר המטען בלבד, ללא אפשרות לשינוי כתובת ע"י הנמען. לבחירה בשירות זה יש לבחור באופציה הרלוונטית בהגדרות המשלוח.

תוך כמה זמן מתבצעת מסירת המשלוח?

בשירות המשלוחים הפנים ארצי, הפצת המשלוחים תתבצע בהתאם ובכפוף לאזורי הכיסוי ולמועדי ההפצה בהתייחס לאזורים השונים, המשתנים מיעד ליעד. ההפצה מתבצעת במהלך ועד סוף יום העסקים, בין השעות 08:00-18:00. צפי משוער וצפוי של טווח הזמנים להפצה נשלח בד"כ לנמען/ת באמצעות מסרון (SMS), ללא התחייבות לתיאום טלפוני טרם ההגעה לכתובת.

במשלוחי יצוא לחו"ל, מועד המסירה תלוי בסוג השירות שנבחר למשלוח ובמועד האיסוף. תאריך המסירה המשוער יופיע במהלך הכנת שטר המטען, לאחר מילוי פרטי המשלוח, בהנחה שהאיסוף יתבצע ביום העסקים הבא ובכפוף לעיכובים אשר אינם בשליטת החברה לרבות עיכובי מכס ביטחון, כח עליון וכיו"ב.

מה קורה אם לא הצלחתם למסור את המשלוח בשירות ההובלה למשלוחים פנים ארציים ?

אנחנו מבצעים מספר ניסיונות מסירה בהתאם להוראות שטר המטען. אם לא ניתן למסור את החבילה היות והמקום סגור / חסרים פרטים או שלא ניתן להשאיר את החבילה מחוץ לדלת, וניסיונות מסירה חוזרים לא הצליחו, המשלוח יוחזר לשולח/ת בעלות נוספת בהתאם לתעריפי החברה.

אם נדרש מידע נוסף על מנת לבצע מסירה (למשל במקרה שבו כתובת הנמען/ת חלקית או לא מלאה), המידע יופיע בדו"ח מצב המשלוחים שנשלח לכתובת המייל באמצעותה נרשמת לעדכון פרטי משלוח.

האם אתם מפיצים לבתי חולים, אוניברסיטאות, בתי ספר ומקומות דומים?

כן, במידה ונמסרו פרטי הפצה מדויקים ומפורטים (מחלקה/בניין/חדר וכדומה) אנו ממליצים לוודא מראש שיהיה איש קשר זמין בטלפון נייד שיוכל להגיע לקבל את החבילה מהשליח. אין לנו אפשרות לבצע שליחויות משפטיות או שירותי מסירה משפטית, להפיץ למתקנים ביטחוניים או למקומות המצריכים אישורי כניסה, המתנה בתור וכדומה

האם UPS מציעה אחריות כלשהי על המשלוחים?

כן, בהובלת משלוחים פנים ארציים עבור משלוחי איסוף עצמי מחנות או לוקר מוגבלת חבות החברה, עד לסך מקסימאלי בפועל של 200 ₪ או לשווי הנזק בפועל לפי הנמוך מבניהם. במשלוחים עד הבית מוגבלת חבות החברה עד לסך מקסימאלי של 1,000 ₪ או שווי הנזק בפועל, לפי הנמוך מבניהם.

במשלוחי יצוא לחו"ל מוגבלת האחריות של החברה ע"פ תנאי שטר המטען עד לסך מקסימאלי של 100 $ או שווי הנזק בפועל לפי הנמוך מבניהם, יש אפשרות לרכוש ביטוח באמצעות הצטרפות לפוליסה הקולקטיבית של החברה, הכרוך בתשלום נוסף. יש לבחור באופציה זו בהגדרות המשלוח.