bravo

איזישיפ - easyship easyship

UPS מציגה: מערכת משלוחים אונליין
לעסקים קטנים ולבעלי אתרי סחר - איזישיפ

משלוחים בארץ

השירות מיועד לשולחים עד 100

משלוחים בחודש בממוצע

אייקון 7 - מיקום 1

ממלאים את פרטי המשלוח

אייקון 7 - מיקום 2

משלמים, מדפיסים את המסמכים ומצמידים למשלוח

אייקון 7 - מיקום 3

מזמינים איסוף מהבית (מינימום חיוב לאיסוף 117 ₪) או מוסרים את החבילות בחנות שירות

אייקון 8

המשלוח יישלח בשיא המהירות – לבית הלקוח, לחנות או ללוקר

פתרונות לאתרי סחר

פתרונות לאתרי סחר

מתממשקים ללא פיתוח ל-easyship ומוציאים משלוחים בלחיצת כפתור. לפרטים נוספים>

משלוחים לחו"ל

השירות מיועד לשולחים

עד 5 משלוחים בחודש בממוצע

אייקון 5 סמן מיקום חום 1

ממלאים את פרטי המשלוח

אייקון 5 סמן מיקום חום 2

משלמים, מדפיסים את המסמכים ומצמידים למשלוח

אייקון 5 סמן מיקום חום 3

השליח יגיע לאסוף את החבילות הארוזות

אייקון 5 סמן מיקום חום 4
אייקון 6 וי
לרשותכם מגוון אפשרויות הפצה

לרשותכם מגוון אפשרויות הפצה

מיום עסקים אחד לממהרים ועד פתרון חסכוני של כ-6 ימים

למה כדאי לשלוח easyship?

ממלאים ושולחים

קל! ממלאים ושולחים

ללא המתנה לנציג או לפתיחת קו אשראי, וללא מינימום חודשי

מוסרים את המשלוח

מוסרים לשליח או בחנות

חדש! אפשרות למסירת המשלוח באחת מ-150 חנויות השירות ללא תשלום מינימום

מתממשקים ונהנים

מתממשקים ונהנים

הפקת משלוחים בלחיצת כפתור, לבעלי אתר סחר מבוסס Woocommerce או Shopify

שעון - מגיעים מהר

מגיעים מהר

המשלוח יגיע תוך יום עסקים עד הבית, תוך שני ימי עסקים לנקודת איסוף ולחו"ל תוך 3 ימים בממוצע

כרטיס אשראי משלמים ב-easy

משלמים ב-EASY

תשלום דיגיטלי מאובטח מהיר ללא בירוקרטיה

כדור הארץ - משלוח בארץ או בחו"ל

מגוון אפשרויות במקום אחד

משלוח בארץ או בחו"ל עד הבית או עד לנקודת איסוף הכל במערכת אחת

* מועדי המסירה הנקובים רלוונטיים למרבית היעדים, והנם כלליים וכפופים לבדיקת סוג השירות הרלוונטי הנבחר, והמיקוד באזורי המוצא והיעד. כמו כן מועדי המסירה כפופים לעיכובים אשר אינם בשליטת החברה, לרבות עיכובי מכס, ביטחון, כח עליון, עומסים חריגים וכיו"ב. השירותים ניתנים בכפוף לתנאי שטר המטען למשלוחים פנים ארציים או בינלאומיים לפי העניין.

מועדי האיסוף משתנים, כפופים ליעדים הרלוונטיים ומתעדכנים מעת לעת. האיסוף יתבצע בחלונות זמן שיקבעו ע"י החברה, המתעדכנים בהתאם לאזורים הרלוונטיים.

עדכוני מערכת אוטומטיים בנוגע למשלוח ישלחו ע"פ בקשה ולאחר עדכון כתובת הדוא"ל הרלוונטית.

יש לכם שאלה?

רוצים להכיר טוב יותר את שירות UPS easyship?

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

מה זה שטר מטען?

שטר מטען מהווה את חוזה ההובלה במשלוח. מספר שטר המטען הוא חד ערכי לכל משלוח. הוא מופק לכל אחת ואחת מהחבילות במשלוח (כולל במשלוח מרובה חבילות) ומאפשר לזהות ולעקוב אחר המשלוח במהלך כל תהליך השינוע.

בהכנת המשלוח באמצעות מערכת easyship (איזישיפ) יופק שטר מטען על פי הפרטים שתזינו במערכת לאחר אישורכם את תנאי שטר המטען. בעת הפקת שטר המטען יש למלא את פרטי המשלוח העיקריים: מי השולח/ת, מה היעד, מהם הפריטים שהמשלוח כולל –ופרטים אלה משמשים אותנו בין היתר כדי לדעת לאן המשלוח צריך להגיע. יש להקפיד על ציון כתובת מלאה (לא ת.ד) כולל מיקוד מלא ותקין וחשוב לציין שם איש קשר ומס' טלפון.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

האם עלי לארוז את המשלוח?

כן, האחריות על אריזת המשלוחים חלה על השולח/ת בלבד. במועד האיסוף שנקבע, המשלוח צריך להיות ארוז לאיסוף, כולל שטר מטען מודפס המודבק עליו. חשוב להקפיד לארוז את המשלוח באופן המתאים לאופי, טיב ורגישות הטובין ולהקפיד על אריזה חיצונית קשיחה ועמידה ועל אריזה פנימית הכוללת קיבוע של המוצרים בפנים האריזה וכמובן ריפוד פנימי מספק והפרדה בין הפריטים לבין עצמם ובין הפריטים לדופן האריזה החיצונית.

יש להקפיד שעל האריזה לא יופיעו ברקודים ו/או מדבקות ו/או סימונים ממשלוחים קודמים ו/או כאלה שאינם רלוונטיים למשלוח הנוכחי. ככל שישנם סימונים כאלה, יש להסירם טרם השימוש באריזה וטרם שהמשלוח נאסף.

כל סימון שגוי ו/או לא רלוונטי ו/או מטעה שיופיע על גבי האריזה, עלול לגרום לעיכוב המשלוח.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

האם אפשר לשלוח מוצרים שבירים עם UPS?

אפשרי. אנו מטפלים היטב בכל החבילות, אולם יש לקחת בחשבון שאין נוהל מיוחד או שונה לחבילות עליהן מודבקת מדבקת שביר או מדבקה המציינת את הכיוונים בהם יש להניח את המשלוח. אם שולחים מוצרים שבירים, אנו ממליצים לארוז את החבילה היטב, עם אריזה חיצונית חזקה, ולוודא שכל מוצר יהיה מקובע בתוך האריזה, וייעטף בנפרד בתוכה (למשל עם ספוג מותאם / קלקר מותאם / פלסטיק בועות "פצפצים" וכיו"ב) זאת על מנת למנוע נזקים למוצרים במהלך תהליך השינוע והטלטלות שהוא עשוי לעבור. ניתן לקבל טיפים לאריזה נכונה כהמלצה בלבד ובלא שיהא בהם כדי להפחית מאחריותו של השולח לארוז את המשלוח בהתאם לרגישות של כל משלוח ומשלוח.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

יש מגבלות גודל, משקל או ערך על החבילות?

בשירות המשלוחים הפנים ארצי של החברה, ניתן לשלוח חבילה במשקל שאינו עולה על 15 ק"ג (פיזי או נפחי), אורך מקסימלי של 1.2 מטרים ( 120 ס"מ) ובשווי כספי שלא יעלה על 50,000 ש"ח למשלוח. במקרה של הפצת משלוח לחנות או לוקר, ניתן לשלוח משלוח של חבילה אחת שמשקלה לא יעלה על 8 ק"ג, ובמידות: 18 ס"מ, 44 ס"מ ו-61 ס"מ.

השירות אינו כולל איסוף והפצה של משטחים.

במשלוחי יצוא לחו"ל, ניתן לשלוח חבילה במשקל פיזי של עד 70 ק"ג, אורך מקסימלי של 2.7 מטרים (270 ס"מ). ערכה המוצהר של כל חבילה במשלוח לא יעלה על 50,000 דולר. ישנה מגבלה של 20 חבילות במשלוח.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

מהי עלות המשלוח?

מחירי ההובלה למשלוחים פנים ארציים נקבעים ע"פ מחירון החברה והם משתנים בהתאם לסוג השירות שתבחרו, לנתוני המשלוח ומשקלו לחיוב, וכן בהתאם לנקודות האיסוף והמסירה. לדוגמה - משלוח בארץ לנקודת איסוף או לוקר במרבית היעדים, יעלה החל מ-19.90 ₪ לא כולל מע"מ (23.28 ₪ כולל מע"מ).

לצפיה במחירון Easyship (איזישיפ) הפנים-ארצי המלא

ניתן לקבל הצעת מחיר מהירה, ללא צורך בהרשמה, למשלוחים לחו"ל או פנים ארציים, באזור תמחור מהיר בעמוד זה.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

האם יש סכום מינימום להזמנת איסוף?

סכום מינימום רלוונטי רק עבור משלוחים פנים ארציים, הכוללים איסוף מבית הלקוח / מבית העסק. בהפקדת המשלוח בחנויות שירות או בסניפי UPS לא חל חיוב סכום מינימום לאיסוף.

סכום המינימום להזמנת איסוף הוא 100 ₪ לא כולל מע"מ (117 ₪ כולל מע"מ). במהלך הכנת המשלוח באתר Easyship (איזישיפ) ניתן לראות מהי עלות ההובלה הצפויה למשלוח, כולל חיוב מינימום, אם חל.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

לפי מה מתבצע החיוב על המשלוח?

החבילה תישקל ותימדד עם הגעתה למרכז המיון הארצי של UPS והחיוב יתבצע בהתאם לנתוני השקילה והמדידה של המשלוח בפועל.

מחיר המשלוח מבוסס על המשקל הגבוה מבין המשקל הפיזי של המשלוח לבין משקלו הנפחי בהתאם למפורט מעלה.

המחיר הסופי לתשלום ייקבע על פי נתוני המשלוח בפועל כפי שישקלו וימדדו ע"י החברה, סוג השירות הנבחר בשטר המטען וכיו"ב. בנוסף, המחירים הנקובים מתייחסים להובלה ולהיטל דלק בלבד ועבור משלוחים לחו"ל, אינם כוללים עלויות מיסים, מע"מ, אגרות, היטלים, הוצאות שחרור וכיו"ב, אם יחולו במדינת היעד.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

האם התשלום במערכת מאובטח?

התשלום מאובטח בטכנולוגיית SSL עפ"י תקן PCI מתקדם של חברת טרנזילה.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

מתי תחייבו אותי?

כרטיס האשראי שלך יחויב כ-3 ימים לאחר מועד איסוף המשלוח בגין משלוח פנים ארצי ותוך כ-5 ימים בגין משלוחי יצוא לחו"ל. החיוב יתבצע ע"פ נתוני השקילה והמדידה של המשלוח בפועל. עד מועד החיוב בפועל, אנחנו תופסים מסגרת בגובה עלות המשלוח בכרטיס האשראי שלך.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

איך מקבלים את החשבונית על התשלום?

החשבונית תישלח ישירות לכתובת המייל באמצעותה נרשמת למערכת easyship (איזישיפ). החשבונית תישלח לאחר כ-3 ימים ממועד איסוף המשלוח בגין משלוח פנים ארצי ולאחר כ-5 ימים בגין משלוחי יצוא לחו"ל.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

אילו שיטות איסוף (מסירת המשלוח ל-UPS) קיימות באיזישיפ?

ניתן למסור לנו את המשלוחים באחת מ-3 הדרכים הבאות:

1. איסוף ע"י שליח מהבית או מכתובת אחרת שתגדירו. במשלוחים פנים ארציים קיים מינימום חיוב להזמנת איסוף ע"י שליח (ראו שאלה "האם קיים סכום מינימום להזמנת איסוף").

2. הפקדת המשלוח באחת ממאות חנויות השירות הפזורות ברחבי הארץ, בזמן ובמקום שנוחים לך (בשעות הפעילות של החנויות), ללא חיוב מינימום איסוף. לצפייה בנקודות השירות בהן ניתן להפקיד את המשלוחים באופן עצמאי יש ללחוץ כאן.

3. הפקדת המשלוח באחד מסניפי UPS ברחבי הארץ – נתב"ג, חיפה או באר שבע, במהלך שעות הפעילות המצוינות באתר, ללא חיוב מינימום לאיסוף. לכתובות הסניפים יש ללחוץ כאן.

את שיטת הפקדת המשלוח בוחרים בשלב הזמנת האיסוף, לאחר סיום הכנת המשלוחים.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

איך מתבצע תהליך הפקדת החבילות בחנויות השירות (ללא חיוב בסכום מינימום)?

לאחר הכנת המשלוח, בשלב הזמנת האיסוף, יש לבחור - איסוף מחנויות שירות.

לאחר מכן בוחרים את החנות הקרובה לביתך או כל חנות אחרת לפי נוחיותך, מרשימת החנויות או ישירות מהמפה.

עם סיום התהליך מדפיסים את שטר המטען, מדביקים אותו על גבי המשלוח ומוסרים את המשלוח בחנות שבחרת, במהלך שעות הפעילות.

עם מסירת המשלוח בחנות תקבלו במכשיר הטלפון הסלולארי מסרון (SMS) שמאשר כי המשלוח נמסר בחנות לצורך הובלה, וששליח החברה צפוי להגיע לאסוף את המשלוח ביום העסקים הבא.

המשלוח צפוי להמשיך למרכז המיון שלנו, להליך שקילה מדידה ולהישלח להפצה בהתאם לאופן ההפצה בה בחרתם.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

האם קיימת הגבלה על הפקדת משלוחים בחנויות השירות (ללא מינימום)?

כן, קיימת מגבלת משקל וגודל. ניתן לשלוח משלוחים המכילים חבילה אחת בלבד במשקל של עד 8 ק"ג ובמידות שאינן עולות על 18 ס"מ, 44 ס"מ ו-61 ס"מ.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

אילו שיטות הפצה קיימות במשלוחים בארץ?

ניתן לשלוח חבילות לכתובת הנמענים בבית ובעבודה או לבחור נקודה לאיסוף עצמי מבין מאות חנויות או לוקרים הפזורים ברחבי הארץ.

לצפייה בנקודות האיסוף הזמינות לחץ כאן

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

מה זה שירות הפצה לחנות/לוקר?

אנו מציעים מאות נקודות איסוף מחנויות ומלוקרים בפריסה ארצית. כך תוכלו לאפשר ללקוחותיכם לאסוף את המשלוח בזמן ובמקום שנוח להם, בלא צורך בהמתנה לשליח. השירות מאפשר מעקב אחרי החבילה עד לנקודת האיסוף וקבלת מסרון (SMS) עם הגעת המשלוח לנקודת האיסוף.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

כמה זמן זה לוקח?

הפצה לנקודת האיסוף מתבצעת עד שני ימי עסקים ממועד איסוף המשלוח. המשלוח זמין לאיסוף ע"י הלקוח/ה מרגע קבלת המסרון (SMS) למשך 2 ימי עסקים ממועד הגעת המשלוח ללוקר, ולמשך 5 ימי עסקים ממועד הגעת המשלוח לחנות. במידה והמשלוח לא ייאסף בזמן זה, הוא יוחזר לשולח על חשבונו.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

יש הגבלות שילוח לחנויות/לוקרים?

כן, ניתן לשלוח משלוחים המכילים חבילה אחת בלבד במשקל של עד 8 ק"ג. ובמידות שאינן עולות על 18 ס"מ, 44 ס"מ ו-61 ס"מ.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

האם אתם מבצעים משלוחים המיועדים לאדם ספציפי?

שירות המשלוחים שלנו הנו שירות משלוחים מדלת לדלת (DOOR TO DOOR) כלומר לכתובת מסוימת ולא לאדם ספציפי. איננו מוסרים את המשלוחים בכפוף להצגת ת.ז או כרטיס אשראי ואיננו דורשים לזהות את המקבל. במסגרת השירות משלוח יכול להימסר לדלת הנמען ואף יש באפשרות הנמענים לבקש להשאיר את המשלוח ליד הדלת אם הם לא זמינים לפגוש את השליח או נמצאים בבידוד בהתאם להוראות משרד הבריאות.

במשלוחי יצוא לחו"ל, קיימת אפשרות לבחור בשירות DDO – הכרוך בתשלום נוסף. במקרה כזה המסירה תבוצע לכתובת המוגדרת בשטר המטען בלבד, ללא אפשרות לשינוי כתובת ע"י הנמען. לבחירה בשירות זה יש לבחור באופציה הרלוונטית בהגדרות המשלוח.

לתשומת לבכם, אין אפשרות לבצע באמצעות איזישיפ שליחויות משפטיות או שירותי מסירה משפטית.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

האם ניתן לבצע מסירה משפטית באמצעות Easyship?

אין אפשרות לבצע באמצעות איזישיפ שליחויות משפטיות או שירותי מסירה משפטית.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

תוך כמה זמן מתבצעת מסירת המשלוח?

בשירות המשלוחים הפנים ארצי, הפצת המשלוחים תתבצע בהתאם ובכפוף לאזורי הכיסוי ולמועדי ההפצה בהתייחס לאזורים השונים, המשתנים מיעד ליעד. ההפצה מתבצעת במהלך ועד סוף יום העסקים, בין השעות 08:00-18:00. צפי משוער וצפוי של טווח הזמנים להפצה נשלח בד"כ לנמען/ת באמצעות מסרון (SMS), ללא התחייבות לתיאום טלפוני טרם ההגעה לכתובת.

במשלוחי יצוא לחו"ל, מועד המסירה תלוי בסוג השירות שנבחר למשלוח ובמועד האיסוף. תאריך המסירה המשוער יופיע במהלך הכנת שטר המטען, לאחר מילוי פרטי המשלוח, בהנחה שהאיסוף יתבצע ביום העסקים הבא ובכפוף לעיכובים אשר אינם בשליטת החברה לרבות עיכובי מכס, ביטחון, כח עליון וכיו"ב.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

מה קורה אם לא הצלחתם למסור משלוח פנים ארצי שנמסר להובלה?

אם המסירה לא צלחה, אנחנו נבצע מספר ניסיונות מסירה בהתאם ובכפוף להוראות שטר המטען. אם לא ניתן למסור את החבילה למשל בשל היות המקום סגור או בשל חוסר בפרטים או שלא ניתן להשאיר את החבילה מחוץ לדלת, וניסיונות מסירה חוזרים לא צלחו, המשלוח יוחזר לשולח/ת בתשלום נוסף ע"פ תעריפי החברה המתעדכנים מעת לעת.

במשלוחים שנמסרו בסניפי החברה או בחנויות השירות, ההחזרה תתבצע לכתובת השולח.

אם נדרש מידע נוסף על מנת לבצע מסירה (לדוגמה, במקרה שבו נמצא שכתובת הנמען/ת חלקית או לא מלאה), המידע יופיע בדו"ח סטאטוס של המשלוחים שיישלח אליכם לכתובת המייל שמסרתם ובאמצעותה נרשמתם לקבלת עדכון אודות משלוח.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

האם אתם מפיצים לבתי חולים, אוניברסיטאות, בתי ספר ומקומות דומים?

כן, במידה ונמסרו פרטי הפצה מדויקים ומפורטים (מחלקה/בניין/חדר וכדומה) אנו ממליצים לוודא מראש שיהיה איש קשר זמין בטלפון נייד שיוכל להגיע לקבל את החבילה מהשליח. אין לנו אפשרות לבצע שליחויות משפטיות או שירותי מסירה משפטית, להפיץ למתקנים ביטחוניים או למקומות המצריכים אישורי כניסה, המתנה בתור וכדומה.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

האם UPS מציעה אחריות כלשהי על המשלוחים?

כן, בהובלת משלוחים פנים ארציים עבור משלוחי איסוף עצמי מחנות או לוקר מוגבלת חבות החברה, עד לסך מקסימאלי בפועל של 200 ₪ או לשווי הנזק בפועל לפי הנמוך מבניהם. במשלוחים עד הבית מוגבלת חבות החברה עד לסך מקסימאלי של 1,000 ₪ או שווי הנזק בפועל, לפי הנמוך מבניהם.

במשלוחי יצוא לחו"ל מוגבלת האחריות של החברה ע"פ תנאי שטר המטען עד לסך מקסימאלי של 100 $ או שווי הנזק בפועל לפי הנמוך מבניהם.

יש אפשרות לרכוש ביטוח באמצעות הצטרפות לפוליסה הקולקטיבית של החברה, הכרוך בתשלום נוסף. יש לבחור באופציה זו בהגדרות המשלוח.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

האם ניתן להשתמש בשירות Easyship (איזישיפ) ליעדים הדורשים אישורי כניסה או להפצה בסניפי דואר, שגרירויות וכיו"ב?

ניתן לשלוח באמצעות Easyship (איזישיפ) לבתים פרטיים או לחברות (או להפיץ לחנות/לוקר), אך לא למקומות הדורשים קבלת אישורי כניסה ו/או תיאום כניסה. כמו כן, לא ניתן במסגרת הזמנת המשלוח בשירות Easyship למסור משלוחים בסניפי דואר, שגרירויות וכיו"ב. להלן דוגמאות למקומות המחייבים קבלת אישור כניסה שאינם כלולים בשירות:


אינטל - קריית גת, דיוטי פרי ושאר חנויות - טרמינל 3 נתב"ג, המכון הביולוגי - נס ציונה, חברת החשמל - רידינג תל אביב, כי"ל (ברום) - נאות חובב, מב"ת - תעשיה אווירית, מחנות צה"ל, משרד החוץ - יצחק רבין 9 ירושלים, משרד ראש הממשלה - קפלן 3 ירושלים, קצא"א - אשקלון, קריית הממשלה - מנחם בגין 125 תל אביב, המרכז למחקר גרעיני שורק – יבנה, תע"ש - רמת השרון, תעשיה אווירית - נתב"ג, תשתיות נפט ואנרגיה בע"מ אשקלון, בורסת היהלומים - תובל 23 רמת גן, מל"מ - רחוב דיזינגוף 1 באר יעקב, חברת החשמל - רחוב הטוחן באשקלון וכיו"ב.


רשימה זו הנה כללית ובגדר דוגמא בלבד. למידע נוסף יש לפנות למוקד שירות הלקוחות של החברה.

לתשומת לבכם – לצערנו לא תמיד ניתן לזהות ולעצור את המשלוחים האלו מראש ולכן במידה ובכל זאת ישלחו משלוחים ליעדים אלו נאלץ לבטלם ולהחזירם לשולח על חשבונו או לחילופין לחייב את הלקוח בתוספת תשלום בגין הפצה מיוחדת בסך של 200 ₪ לפני מע"מ (234 ₪ כולל מע"מ) נוסף על עלות ההובלה. חשוב לכן לשים לב ולהימנע משליחת משלוחים למקומות הדורשים קבלת אישורי כניסה ו/או תיאום כניסה.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

האם קיימים תוספים (plug-in) לאתרי סחר?

כן, קיימים תוספים (פלאג-אין) עבור אתרי סחר מבוססי WooCommerce ו-Shopify שמאפשרים התממשקות האתר למערכת איזישיפ, והפקת משלוחים בלחיצת כפתור. התוספים רלוונטיים למשלוחים פנים ארציים בלבד – עד הבית / לנקודת איסוף. למידע נוסף וקבלת התוסף >

אתר הסחר שלכם מבוסס פלטפורמה אחרת ואתם מעוניינים שיתממשק לאיזישיפ? נשמח לשמוע מכם כאן.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

האם נדרש פיתוח להטמעת התוסף?

לא, התוסף הוא Plug-and-play לאתרים מבוססי WooCommerce או Shopify. אנו נספק לכם חוברת הדרכה להטמעת התוסף ולשימוש בו. בנוסף, מחלקת התמיכה הטכנית שלנו תשמח לסייע לכם בהתקנת התוסף במידת הצורך.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

האם התוסף עולה כסף, או דורש התחייבות?

לא, התוסף (פלאג-אין) ניתן חינם וללא התחייבות.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

כיצד מקבלים את התוסף?

לקבלת התוסף ללא עלות השאירו לנו את פרטיכם כאן, או כתבו לנו ל-HD@ups.co.il.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

איזו עבודה חוסך השימוש בתוסף?

לאחר התקנת התוסף (plug-in) במערכת ה-WooCommerce או ה-Shopify תוכלו לשדר את ההזמנות מהאתר שלכם לאיזישיפ, שם ייפתחו באופן אוטומטי משלוחים עם פרטי הנמען, הכתובת, משקל החבילה וכו'. חשוב להיכנס למשלוחים שהוקמו ולוודא שהפרטים כתובים בצורה נכונה, שמשקל החבילה מדויק ותואם את צורת השילוח. לאחר שידור ההזמנה לאיזישיפ יופיע במערכת ניהול האתר שלכם מספר המעקב של המשלוח בטבלת ההזמנות.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

מה נדרש לבצע ב-easyship כשמשתמשים בתוסף?

א. להיכנס לכל משלוח שהוקם אוטומטית ולוודא שהפרטים כתובים בצורה נכונה. כמו כן יש לוודא שמשקל החבילה תואם את צורת המשלוח (חבילה שתישלח לנקודת איסוף אך משקלה או מידותיה אינן מתאימות כפי שמוסבר לעיל תוחזר לשולח על חשבונו).
ב. להזמין איסוף. שידור ההזמנה מה-WooCommerce או מה-Shopify לאיזישיפ לא מייצר הזמנת איסוף.
ג. לשלם עבור המשלוחים.

אייקון 10 - פלוס אייקון 9

האם ניתן לעדכן נתונים בהזמנה לאחר שידורה מהאתר שלכם ל-easyship?

לאחר שידור ההזמנה והקמת המשלוח, במידה ורוצים לעדכן נתונים יש לעדכן בנפרד בשני המקומות – באתר שלכם ובאיזישיפ. עדכון שיבוצע באתר שלכם לאחר שידור ההזמנה לא יתעדכן באיזישיפ ובמערכות UPS, ולהיפך.